پشت پرده خبر سازی علیه «کاردار » چیست؟
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۷۳۸
پس از روی کار آمدن وزیر جدید رفاه،کار و امور اجتماعی و برکناری یکی از مدیران تامین اجتماعی،برخی تحرکات و اقدامات علیه یکی از معاونان شستا،خبر از سنارویی طراحی شده جهت تخریب و سهم خواهی می دهد.
بر اساس این گزارش،روز گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر بازداشت معاون امور هلدینگ های شستا و در این خبر جعلی به نسبت او با برادر رئیس جمهور سابق اشاره شده بود.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
همچنین در برخی کانال ها و گروه ها و اکانت های فضای مجازی موضوع برکناری معاون امور هلدینگ های شستا مطرح شده بود که نشان می هد برخی کانون های قدرت در پی فشار به وزیر کار هستند برای اعمال نفوذ و سهم خواهی.
این در حالیست که وزیر کار در مجلس اعلام کرده است که جلوی فساد می ایستد و با سهم خواهی مبارزه می کند و با همین قول و اراده از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفته است.
به نظر می رسد،جریان های سیاسی و اقتصادی که همواره با تغییرات در ساختار قدرت نسبت به بهره مندی از کیک قدرت سناریو سازی می کنند، این بار هم در اتاق فکرهای خود رو به قدرت و پشت به مردم حرکت کرده اند و با خبر سازی و جعل عناوین و نسبت دادن آن به برخی نهادها در صدد رسیدن به مقاصد خود هستند که با اطلاع رسانی به هنگام و دقیق و هوشیاری جامعه رسانه ای این تاکتیک نخ نما شده بی اثر خواهد شد.
گفته می شود کاردار از جمله مدیران دارای صراحت کلام و بی پروا در گفتار و جسارت در تصمیم و اقدام است و کسانی که با وی همکاری داشته اند معتقدند که این رویه رفتاری و مدیریتی وی و قاطعیت و ایستادگی در برابر اعمال نظر و فشارها،در بد اخلاقی رسانه ای امروز بی تاثیر نیست.
منبع: پارس نیوز
کلیدواژه: تامین اجتماعی رئیس جمهور سیاسی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی معاون
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
آبهای نیلگون، روی پرده نقرهای
گرچه گذشته از معدود آثاری نظیر «جنگ نفتکشها» دست سینمای ایران از ساخت فیلمهایی با محوریت خلیج فارس خالیست، اما این دریای ناپیدا از کران، همواره بستر ساخت آثاری با مضامین گوناگون از جنگی تا تاریخی بوده است؛ یک موقعیت خاص جغرافیایی با جاذبههای چشمنواز دیداری که هر کارگردانی را برای بهره از بحر گرم و نیلگونش وسوسه میکند.
«ناخدا خورشید» از آثار دوستداشتنی سینمای ایران به کارگردانی ناصر تقوایی یکی از آن فیلمهاست که لنج ناخدایش در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در گذر است. رسول ملاقلیپور نیز برای ثبت سکانسهای جنگی چهارمین فیلم بلند سینمایی خود با نام افق به آبهای گرم دریای جنوب متوسل شده است تا هجوم رزمندههای ایرانی به اسکله راداری عراق در جریان هشت سال دفاع مقدس را در چنین فضایی تصویر کرده باشد.
امیرو در «دونده» امیر نادری از دیگر شخصیتهاییست که یاد خلیج فارس را در اذهان سینمادوستان زنده میکند. گرچه نظیر سایر فیلمها پهنای بیکران آبهای آبی جنوب منظور مخاطب نمیشود، اما خلیج فارس، از مضامین اصلی داستان و عبور از آن دغدغه مهم «امیرو» است. «موج مرده» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا نیز راوی روزهای پایانی خدمت یکی از فرماندهان نیروی دریایی است که اتفاقات عجیبی را در دل دریای خلیج فارس پشت سر میگذارد.
اما سهم قابهای محمد بزرگنیا از آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس، بیش از هر کارگردان دیگری بوده است. «کشتی آنجلیکا» دومین تجربه فیلمسازی این کارگردان، به بهانه غرق شدن کشتی محمول طلا و نقره در آبهای جنوب میگذرد. همچنین محمد بزرگنیا به سال 1372، «جنگ نفتکشها» را کلید میزند، فیلمی که سهم خلیج فارس بهواسطه جنگ ایران و عراق که دامنهاش تا آبهای گرم جنوب کشیده شده، بیش از قاب و تصویر است.
«راه آبی ابریشم»، اثری پر بازیگر که به سفر طولانی یک ناخدا برای رساندن مالالتجارهای به چین میپردازد، سومین فیلم محمد بزرگنیا با نقشآفرینی پهنه بیکران دریای جنوب است. در این فیلم، سفر پرماجرای ناخدا از آبهای نیلگون خلیج فارس آغاز میشود.
خلیج فارس هنوز از سینمای ایران طلب دارد و باید خیلی بیشتر سهمش را از سینمای ایران بگیرد.
باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر